Гүлбаршын Жұмажанқызы

Гүлбаршын Жұмажанқызы 1949 жылы 16 сәуір күні Павлодар облысында дүниеге келген. Павлодар педагогикалық институтының орыс тілі мен әдебиеті факультетін бітірген. 1970 жылы Успенка ауданы, Қаратай орта мектебінің орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі болып еңбек жолын бастады. 1971-1986 жылдары облыс мектептерінде директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, 1986-1999 жылдары облыстық мұғалімдер біліктілігін арттыру институтында кафедра оқытушысы, Үздіксіз білім беру институтында директордың орынбасары, 1999-2007 жылдары мектеп директоры қызметін атқарды. Гүлбаршын Жұмажанқызы  1970 жылы Успенка ауданы, Қаратай орта мектебінің орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі болып еңбек жолын бастады. 1971-1986 жылдары облыс мектептерінде директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, 1986-1999 жылдары облыстық мұғалімдер біліктілігін арттыру институтында кафедра оқытушысы, Үздіксіз білім беру институтында директордың орынбасары, 1999-2007 жылдары мектеп директоры қызметін атқарды. 
Мұқашева Гүлбаршын Жұмажанқызын талай жылдар мазалаған бір ой бар еді. Ол облыс бойынша дарынды балаларды бір мектепке жиып оқыту еді. Осы ойы 1996 жылғы 24 мамырдағы Президент жарлығына, 1997 жылғы Тіл заңының орындалуына сәйкес келіп, 1999 жылы мемлекеттік тілде оқылатын мектептің алғаш табалдырығын аттауға жас бүлдіршіндер іріктеліп алынды. Басында арнаулы баспанасы жоқ, тіпті оқу жабдықтары жоқ дәптердің ақ бетіндей таза жерден басталды. Басқа мектептерден оқулық, парта, тақта жинақтап уақытша Оқушылар сарайынан бөлінген тар жерде оқу жылын бастап кетті. Қазіргі мектеп жағдайы материалдық-техникалық базасы толықтырылған, оқулық құралдар мен көркем әдеби кітаптармен жабдықталған.
... Осы қиындыққа бас тігіп қолға алу себебі, жас кезінен арман еткен мамандығы еді. Алғашқы еңбек күннен-ақ өзіне-өзі үлкен жауапкершілікпен қараған Гүлбаршын Жұмажанқызы көп уақыт басшылық жұмысында жүрді. Әрдайым жүрген жерінде жақсылықтың жаршысы, мәдени және рухани дүниеміздің шынайы қамқоршысы болып жүретін біртуар азаматша, үнемі білім сапасының артуына өзіндік үлес қосып келеді.
Оқу-тәрбие ісінің дұрыс жолға қойылуына аянбай тер төкті. Елдің қамын ойлаған шын жанашыры, жаңалыққа жаны құмар әдіскер қай оқытудың жаңа технологияларын енгізуде көп ізденіп тынымсыз еңбек етті. Теориялық жағына қатысты шешілмеген түйінді мәселелерін қозғайтын ойлы дүниелер арқылы ұжымдағы мамандарды жұмысқа жұмылдырды. Мектептің әр оқушысы, әр ұстазының қамқоры бола білген , жағдайын туғыза білген жаы жайсаң адам. Өз мамандығын жан-жақты дамып, мәртебесін биіктету ісінде де бүкіл құнарлы нәрі мен қадір-қасиетін жас ұрпақтың бойына сіңіру жолында мұғалімдердің ғылыми педагогикалық және әдістемелік ой-өрісін кеңейтіп, сабақ беру шеберлігін жетілдіру саласында да ерекше тер төгіп, өзіндік лайықты үлесін қосып келеді. Үнемі үлкен ізденіспен, шығармашылық-пен басшылық беріп отырады. Ұстаздардың озық іс-тәжірибе алмасу мақсатында әдістемелік нұсқаулықтар, мақалаларын басылымдарға шығаруына жол сілтеген. Мұндай абыройлы асуға жету үшін шынайы ұстаз, ұлтының  болашағына қалтықсыз еңбек етуде білікті басшы өмір бойы үнемі ізденіс үстінде жүреді. Еліміздің болашағы жас ұрпаққа өнегелі жол көрсетіп, олардың сан қырлы қабілет-қайнарын ашып келеді. Қызмет жасаған жерінің бәрінде әділдігімен,турашылдығымен беделі артып шәкірттері көбейіп баянды бақыт бесігіне бөленуде. Әріптестері арасында ақылшы, арқа сүйер діңгегі,  ата-аналар алдында абыройлы , нәзік те сезімтал жан. Осы кезге дейінгі көрген құрмет сыйының барлығы – өзінің қажыр-қайратының, білім-білігінің , қадір-қасиетінің арқасы.
1999 жылы мемлекеттік тілде оқытылатын дарынды балаларға арналған мектептің ашылуына үлес қосқан басшы. Әрдайым жүрген жүрген жерінде жақсылықтың жаршысы, мәдени және рухани дүниеміздің шынайы қамқоршысы болып жүретін бір туар азаматша, үнемі білім сапасының артуына үлес қосты. Оқу-тәрбие ісінің дұрыс жолға қойылуына аянбай тер төкті. Елдің қамын ойлаған шын жанашыры, жаңалыққа жаны құмар, әдіскер, қай ұжымға келсе де, мұғалімдердің тәжірибесінде оқытудың жаңа технологияларын енгізуде көп ізденіп, тынымсыз еңбек етті. Теориялық жағына қатысты шешілмеген түйінді мәселелерін көтеретін ғылыми байыпты зерттеулер, ұлттық тәлім-тәрбие мен мінез-құлық мәселелерін қозғайтын ойлы дүниелер арқылы ұжымдағы мамандарды жұмысқа жұмылдырды. Мектептің әр оқушысы, әр ұстазының қамқоры бола білген, жағдайын туғыза білген жаны жайсаң адам еді. Өз мамандығын жан-тәнімен сүйген Гүлбаршын Жұмажанқызы мемлекеттік тілде оқытылатын мектептің жан-жақты дамып, мәртебесін биіктету ісінде де бүкіл құнарлы нәрі мен қадір-қасиетін жас ұрпақтың бойына сіңіру жолында мұғалімдердің ғылыми педагогикалық және әдістемелік ой-өрісін кеңейтіп, сабақ беру шеберлігін жетілдіру саласында да ерекше тер төгіп, өзіндік лайықты еңбек етті. Әріптестері арасында ақылшы, ата-аналар ортасында абыройлы, нәзік те сезімтал жан еді.Гүлбаршын Жұмажанқызы 1949 жылы 16 сәуір күні Павлодар облысында дүниеге келген. Павлодар педагогикалық институтының орыс тілі мен әдебиеті факультетін бітірген. 1970 жылы Успенка ауданы, Қаратай орта мектебінің орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі болып еңбек жолын бастады. 1971-1986 жылдары облыс мектептерінде директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, 1986-1999 жылдары облыстық мұғалімдер біліктілігін арттыру институтында кафедра оқытушысы, Үздіксіз білім беру институтында директордың орынбасары, 1999-2007 жылдары мектеп директоры қызметін атқарды. Гүлбаршын Жұмажанқызы  1970 жылы Успенка ауданы, Қаратай орта мектебінің орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі болып еңбек жолын бастады. 1971-1986 жылдары облыс мектептерінде директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, 1986-1999 жылдары облыстық мұғалімдер біліктілігін арттыру институтында кафедра оқытушысы, Үздіксіз білім беру институтында директордың орынбасары, 1999-2007 жылдары мектеп директоры қызметін атқарды. 
Мұқашева Гүлбаршын Жұмажанқызын талай жылдар мазалаған бір ой бар еді. Ол облыс бойынша дарынды балаларды бір мектепке жиып оқыту еді. Осы ойы 1996 жылғы 24 мамырдағы Президент жарлығына, 1997 жылғы Тіл заңының орындалуына сәйкес келіп, 1999 жылы мемлекеттік тілде оқылатын мектептің алғаш табалдырығын аттауға жас бүлдіршіндер іріктеліп алынды. Басында арнаулы баспанасы жоқ, тіпті оқу жабдықтары жоқ дәптердің ақ бетіндей таза жерден басталды. Басқа мектептерден оқулық, парта, тақта жинақтап уақытша Оқушылар сарайынан бөлінген тар жерде оқу жылын бастап кетті. Қазіргі мектеп жағдайы материалдық-техникалық базасы толықтырылған, оқулық құралдар мен көркем әдеби кітаптармен жабдықталған.
... Осы қиындыққа бас тігіп қолға алу себебі, жас кезінен арман еткен мамандығы еді. Алғашқы еңбек күннен-ақ өзіне-өзі үлкен жауапкершілікпен қараған Гүлбаршын Жұмажанқызы көп уақыт басшылық жұмысында жүрді. Әрдайым жүрген жерінде жақсылықтың жаршысы, мәдени және рухани дүниеміздің шынайы қамқоршысы болып жүретін біртуар азаматша, үнемі білім сапасының артуына өзіндік үлес қосып келеді.
Оқу-тәрбие ісінің дұрыс жолға қойылуына аянбай тер төкті. Елдің қамын ойлаған шын жанашыры, жаңалыққа жаны құмар әдіскер қай оқытудың жаңа технологияларын енгізуде көп ізденіп тынымсыз еңбек етті. Теориялық жағына қатысты шешілмеген түйінді мәселелерін қозғайтын ойлы дүниелер арқылы ұжымдағы мамандарды жұмысқа жұмылдырды. Мектептің әр оқушысы, әр ұстазының қамқоры бола білген , жағдайын туғыза білген жаы жайсаң адам. Өз мамандығын жан-жақты дамып, мәртебесін биіктету ісінде де бүкіл құнарлы нәрі мен қадір-қасиетін жас ұрпақтың бойына сіңіру жолында мұғалімдердің ғылыми педагогикалық және әдістемелік ой-өрісін кеңейтіп, сабақ беру шеберлігін жетілдіру саласында да ерекше тер төгіп, өзіндік лайықты үлесін қосып келеді. Үнемі үлкен ізденіспен, шығармашылық-пен басшылық беріп отырады. Ұстаздардың озық іс-тәжірибе алмасу мақсатында әдістемелік нұсқаулықтар, мақалаларын басылымдарға шығаруына жол сілтеген. Мұндай абыройлы асуға жету үшін шынайы ұстаз, ұлтының  болашағына қалтықсыз еңбек етуде білікті басшы өмір бойы үнемі ізденіс үстінде жүреді. Еліміздің болашағы жас ұрпаққа өнегелі жол көрсетіп, олардың сан қырлы қабілет-қайнарын ашып келеді. Қызмет жасаған жерінің бәрінде әділдігімен,турашылдығымен беделі артып шәкірттері көбейіп баянды бақыт бесігіне бөленуде. Әріптестері арасында ақылшы, арқа сүйер діңгегі,  ата-аналар алдында абыройлы , нәзік те сезімтал жан. Осы кезге дейінгі көрген құрмет сыйының барлығы – өзінің қажыр-қайратының, білім-білігінің , қадір-қасиетінің арқасы.
1999 жылы мемлекеттік тілде оқытылатын дарынды балаларға арналған мектептің ашылуына үлес қосқан басшы. Әрдайым жүрген жүрген жерінде жақсылықтың жаршысы, мәдени және рухани дүниеміздің шынайы қамқоршысы болып жүретін бір туар азаматша, үнемі білім сапасының артуына үлес қосты. Оқу-тәрбие ісінің дұрыс жолға қойылуына аянбай тер төкті. Елдің қамын ойлаған шын жанашыры, жаңалыққа жаны құмар, әдіскер, қай ұжымға келсе де, мұғалімдердің тәжірибесінде оқытудың жаңа технологияларын енгізуде көп ізденіп, тынымсыз еңбек етті. Теориялық жағына қатысты шешілмеген түйінді мәселелерін көтеретін ғылыми байыпты зерттеулер, ұлттық тәлім-тәрбие мен мінез-құлық мәселелерін қозғайтын ойлы дүниелер арқылы ұжымдағы мамандарды жұмысқа жұмылдырды. Мектептің әр оқушысы, әр ұстазының қамқоры бола білген, жағдайын туғыза білген жаны жайсаң адам еді. Өз мамандығын жан-тәнімен сүйген Гүлбаршын Жұмажанқызы мемлекеттік тілде оқытылатын мектептің жан-жақты дамып, мәртебесін биіктету ісінде де бүкіл құнарлы нәрі мен қадір-қасиетін жас ұрпақтың бойына сіңіру жолында мұғалімдердің ғылыми педагогикалық және әдістемелік ой-өрісін кеңейтіп, сабақ беру шеберлігін жетілдіру саласында да ерекше тер төгіп, өзіндік лайықты еңбек етті. Әріптестері арасында ақылшы, ата-аналар ортасында абыройлы, нәзік те сезімтал жан еді.